12 Ocak 2009 Pazartesi

STEVEN SPİELBERG



Şu an saat sabaha karşı 05:08 ve ben Golden Globe ödüllerini izliyorum.Şimdiye kadar Slumdog Millionaire ödüllere damgasını vurdu gibi,sevdiğim aktörlerin bazıları da ödül kazandı ama ben en çok Hayat Boyu Başarı ödülüne eş değer olan Cecile B. Demille ödülünü en sevdiğim yönetmen olan Steven Spielberg'in almasına sevindim.Bunun neticesinde pek mutlu oldum sıcağı sıcağına yazayım dedim ve yazdım,olayın özeti budur.Bizi filmlerinle sinemanın büyülü dünyasına sokmaktan hiç geri kalma Spielberg diyerek ,son 10 senede bu ödülü kazanmış diğer sanatçıların listesini veriyorum,evet:

* 1952: Cecil B. DeMille

* 1999: Jack Nicholson
* 2000: Barbra Streisand
* 2001: Al Pacino
* 2002: Harrison Ford
* 2003: Gene Hackman
* 2004: Michael Douglas
* 2005: Robin Williams
* 2006: Sir Anthony Hopkins
* 2007: Warren Beatty
* 2009: Steven Spielberg


NOT:Kate Winslet duble yaptı ha...

Hiç yorum yok: