24 Ocak 2009 Cumartesi

SHOW MUST GO ON


Yalan sanat sergisine gittim,iki dersliğine resim öğretmenliği yaptım,babamın sınıfının notlarını internete girdim,üç kitap bitirdim,dört yeni karikatür espirisi buldum,deneysel resimler yaptım,rengin büyüsüne kapıldım,çok heyecanlandım,yeni bir iş buldum,içki içtim,içki içmedim,hayalspor hem beklediğim gibi çıktı hem de beklemediğim gibi,çok sevindim,çok üzüldüm,tatmin oldum,konuşarak rahatladım,acabalarıma cevap buldum,olgunlaştım ve bir sürü zırva yaşadım...Daha önce demiştim ya çok yoğun bir hafta geçireceğim diye,iyisiyle kötüsüyle biraz uzatmalı olsa da haftayı atlattım,şimdi kaldığımız yerden devam edebiliriz,yaşadığım tüm duyguların üzerine bir sünger çekiyorum ne de olsa Show Must Go On bir yerde,allah bir daha ayırmasın bizleridir son sözüm bu posttaki(post ne lan)!

Hiç yorum yok: