24 Ocak 2009 Cumartesi

MERAK


Seks her zaman satar,entrika her zaman satar keza dedikodu da her zaman satar,birde felaket vardır her zaman satan...Ondandır ki dünyaya meteor düşmeli,canavarların şehiri yakıp yıktığı,şehirin ortasından yanardağın çıktığı arada dev fırtınaların türediği felaket senaryolarına sahip filmler tekrar tekrar değişik zamanlar da hortayarak ortaya çıkar ve güzel hasılat elde eder.İnsanın felakete olan dayanılmaz merakının nedenidir bu,mesela Cern'de ki parçaçık çarpıştırma deneyinin 1.aşamasından sonra ilgileneniniz ya da bununla ilgili medya da bir habere rastlayanınız var mı,yok çünkü insanlık tarihinin en önemli deneylerinden olan ve varoluşa dair ipuçları vermesi beklenen çalışmanın felaket yönüydü ilgileri kendisine çeken,bakıldı ki ortada ne bir karadelik var ne de başka bir şey,ilgi ve alaka kesildi.

Aslında kimse büyük bir felaket yaşanmasını asla istemez ama eğer yaşansaydı ne olurdu sorusunun cevabını da daima merak eder,şimdi benim konuyu bağlayacağım yere geldi sıra.Psikopat bir kaç eleman oturmuş ve nereye hangi nükleer bomba atılırsa ne kadar hasar vereceğine dair Google Earth destekli bir site yapmışlar,ben de felaket ihtimalinin dayanılmaz çekiciliğine kapılıp İstanbul'un orta yerine bombaları sırasıyla ekleyiverdim,bana dokunmayan yılan bin yaşasın mantığıyla hareket ettiğim ilk bir kaç bombadan kurtulduğumu görüp sevindikten sonra,tahribat gücü daha fazla olan bombaları nıhahaha edasıyla Nuke İt'leyerek en sonunda tüm Dinazorların yok olmasına neden olduğu düşünülen bir göktaşına kadar geldim ve yukarda ki resimde de gördüğünüz gibi Avrupa'nın tamanını ve Asya ve Afrika'nın bir kısmını aynı potada eritip yok etmenin sadistçe zevkine vardım.Her ne kadar anti-militarist ve barış yanlısı bir insan olsamda,insani özelliklerimden biri olan merak duygusuna yenik düştüm,gücün akıl almaz etkisinin kölesi oldum.Eğer sizde Nuke İt'leyerek taş taş üstüne komamak isterseniz işte o lanetli siteye burdan girebilirsiniz.4 aşamalı renklerin etkilerinin ne olduğunuda bombaları attıktan sonra ki Physical Effects kısmına tıklayıp öğrenebilirsiniz,tanrı hepimizi affetsin anacım,BOOM!

Hiç yorum yok: