27 Ocak 2009 Salı

BENİM KURTADAMIM SENİN VAMPİRİNİ DÖVER


Ben içinde Kurtadam,Vampir geçen fantastikle yoğrulmuş her şeyi çok severim ve zevkle izler,okur,emerim.O yüzdendir ki Van Helsing filmini defalarca kez izlememe rağmen bıkmamışımdır.Underworld,Dracula 2000 gibi çok kötü örnekleriyle beraber,Nosferatu'lu kült eserlerinin alayınıda süzmüşümdür,dedim ya fantastiğin peşindeyim,fantastikte benim.Twilight'ı bu kadar sevip benimsememin sebebi de bu sivri dişli arkadaşlardır.

Sizin de anladığınız kadarıyla Vampirleri ve Kurtadam'ları çok seviyorum ama iki türün hayali varoluşundan beri aralarında bir rekabet ve kıyaslama olduğunu da biliyorum.Şimdi soru şu, bendeniz takım tutar gibi hangi tütü,hangi sebeplerle daha çok seviyorum.Kurtadam mı,Vampir mi?Cevabım Kurtadam,niye derseniz artıları ve eksileriyle iki türü karşılaştırdıktan sonra şu sonuçlara vardım:

#Vampirler hep bir şekil,hep bir Aristokrasi peşindeler,burunları havada...

-Kurtadamlar daha bir bizden,daha bir mahalle çocuğu,daha bir zillere basıp kaçan...

#Vampirler üstünün kirleneceğinden korkup maç yapmayan site çocukları...

-Kurtadamlar,asfaltta rövaşataya kalkan çocuk...

#Vampirler sarmısaktan tiksinir...

-Kurtadamlar,Kelle-Paça ve Mantı'yı ekmeksiz yer...

#Vampirler daima kavgalarına adam çağırır,hep arkalarına güvenir...

-Kurtadamlar gidercidir,delikanlı gibi alayına akıllı olun der...

#Vampirler alafrangadır...

-Kurtadamlar alaturka...



...Ben Kurtadamcıyım arkadaş ama sen dersen ki Vampir şahanedir,sigortası olan meslektir senin tezinide dinlemek isterim amma velakin o zamana kadar Kurtadamlık forever:))

NOT:Yukarıda ki resim,daha önce de çalışmlarını yayınladığım Kerem Beyit'e ait.

2 yorum:

sinem dedi ki...

olm vampirler önce vardı, kurtadamlar sonradan çıktı meydana, çakma kahraman. tırt bunlar tırt.

"#Vampirler alaturkadır...

-Kurtadamlar alafranga..." bunun tam tersi olması gerekmiyo mu ya?

neyse her ne kadar katılmasam da güzel yazı, ilahi alengir, bir ömürsün ahıahıahıa :) gülüşmeler.. :P

alengir dedi ki...

ahaha aaa harbiden yanlış yazmışım sen söylemesen ben no farkındayım hemen değiştieyim,sen çok yaşa sinem:))