6 Ocak 2009 Salı

ANLAŞMA SAĞLANDI


Resmi sitede yazan habere göre,transfer döneminin başlamasıyla daha önce anlaşma sağlanmasına rağmen arada ufak pürüzler kalan iki genç oyuncu,Gökhan Emreciksin ve Abdülkadir Kayalı'nın transferlerinde ki pürüzler giderilmiş ve her iki oyuncu ile 4.5'ar senelik sözleşme imzalanmış.İmza töreni tarihi daha sonra açıklanacakmış.Hayırlı olsun ve hoş gelmişler dedikten sonra oyuncular hakkın da kısa bir değerlendirme yapmak istiyorum.Öncelikle Emreciksin'den başlayalım,kendisini tabi ki bizimle olan maçı ve Beşiktaş maçında izleyebildim sadece.Çalım stilini Arda'nınkine benzettiğim genç gibi oyuncu,Kazım Kazım'ın reklamda söylenenin aksine 2'den ziyade yarım Kazım gibi oynadığı bu günlerde Deivid'in olmadığı zamanlar da iyi bir alternatif olabilir,hatta zaman zaman sol kanatta bile kullanılabilir,hani Uğur'un topu unutup Rüzgarın Oğlu'na bağladığı maçlar var ya o zaman işte.Abdülkadir'i ise hiç izleyemedim ama hakkında söylenenlere göre çok yetenekli bir oyuncuymuş,gerçi biz ne yetenekli oyuncular görük ama eminim ki bu oyuncunun transferi için "Genç oyuncu öğütme makinası Fenerbahçe" tabiri birebir kullanılarak oyuncunun Fenerbahçe'ye gelmesinin yanlış olduğu,Gürhan,İlhan ve Can gibi oyuncular emsal gösterilerek yedek kulübesine mahkum kalacağı şeklinde yorumlar yapılacak,fakat bence oyuncu formanın ağırlığını kaldırabilirse ve gerçekten anlatıldığı gibi yetenekli ise Aragones'in kendisine bir çok kez şans vereceğine inanıyorum...Bu arada yukarda ki resmi,Fenerbahçe.org'dan aldım,Emreciksin'in daha güzel bir fotografını bulamamışlarmı o ne öyle Facebook avatarı gibi:)Tekrardan ikisinede hoş geldiniz diyerek Çubuklu'ya layık olmalarını diliyorum!

Hiç yorum yok: