27 Temmuz 2010 Salı

ALO NEVRESİM TAKIMI-4

ALENGİR:Alo Nevresim Takımı'ndan arıyorum Lindsay Lohan'cığım geçmiş olsun,hapise düşmüşsün?

LINDSAY LOHAN:Aradığın için sağol Alengir'ciğim kader utansın düştük mapus ellere oy oy oy zılo zılo derdo gudubeyeeee tinini(saz eşliğinde zılgıt)!

ALENGİR:Aaaa saz mı çalıyorsun?

LINDSAY LOHAN:İvit.

ALENGİR:Hapiste mi öğrendin?

LINDSAY LOHAN:Yok ya ben eskiden beri biliyordum,küçükken bağlama kursuna gitmiştim ama pek çalmıyorum mapus bahane oldu çalma için derdo zalım oy oy bahane oldu oy oy...

ALENGİR:Neyse Lindsay'ciğim onu bunu bırakta niye böyle oldu,sen alkollü araba kullanmaktan hapise düşecek kızmıydın allah aşkına!

LINDSAY LOHAN:Ya sorma yaptık bir eşşeklik.

ALENGİR:Lindsay bak bu böyle olmaz gencecik kızsın bu yaşta bu kadar içilmez hep zaralı şeyler bunlar,bir derdin varsa söyle bana,paran mı yok cebine para koyayım her gün 20 lira,ailesel problemler dersen anan babangille konuşayım,yok eğer kız meselesi ise bizim Hayriye'nin kaynının kızı var Ayfer o da senin gibi Biseksüel, görsen bir de hanım hanımcık ki onu ayarlarım sana biseksüel sen takılırsın biseksüel o,mutlu mesut yaşarsınız...

LINDSAY LOHAN:Merak etme Alengir'ciğim benim içtiğim alkol hep memelere gittiği için alkol beni etkilemiyor,zarar vemiyor bana,no problemo yani çaktın.

ALENGİR:Demek o yüzden o kadar büyükler ha?

LINDSAY LOHAN:Ha şunu bileyin,yar şunu bileydin can caney dandırı dandırı(çoşkulu bağlama solo)

ALENGİR:Neyse madem alkol etkilemiyor seni o zaman sorun yok Lindsay'im,hatta hapisten çıktığın zaman bir rakı sofrası yapıp karşılıklı içeriz!

LINDSAY LOHAN:İçeriz gardaşlık,sana boncuktan kuşta yaptım burda,onu da veririm sana dost!

ALENGİR:Ya Lindsay sen hapise gireli 4 gün oldu ama konuşman felan değişmiş,sen hangi koğuştasın ayıptır sorması?

LINDSAY LOHAN:Diğer koğuşlar doluydu beni siyasiye koydular yoldaş!

ALENGİR:Eyvah eyvah!

Hiç yorum yok: