18 Kasım 2009 Çarşamba

BU BİİİR



Bir sene önce bugün başladım blogu yazmaya,bilmeyenler için blogun öyküsünü yazdığım ilk post olan NABER de anlatmıştım.Aceto Balsamico'nun verdiği ilhamla başladığım bu yolda 1 yılı ve 694 postu geri bırakmışız,kilo almışız,sakallarımız uzamış,insanlar doğmuş,insanlar ölmüş,babam bıyığını kesmiş felan,zamanın geçme olgusu işte.Bloga başladığım günden beri bana destek olan,giren,çıkan,yorum yapan,şöyle bir bakan,bir takım insanlara ve giriyorsa dünya dışı varlıklara teşekkür ediyorum.Şimdiye kadar okuyan herkese ufakta olsa keyifli anlar yaşatabildiysem ne mutlu bana.Elim ayağım tuttukca yazacak olan naçizane kulunuz ben deniz hepinizi alınlarınızın sadece bana ait olan sol köşesinden öpüyorum ve yazıyı gençlik dizisi cümlesiyle bitiriyorum:Daha bu başlangıç...

4 yorum:

futbolvefenerbahçe dedi ki...

Daha nice yıllara.

alengir dedi ki...

Teşekkürler,inşallah hep beraber:)

Yasemin Yıldırım dedi ki...

yaptıkların yapacaklarının teminatı olacak gibi. Nice yıllara.

alengir dedi ki...

Çok teşekkürler,aldığım en güzel tebrikti,mutlu ötesi oldum(artık o ne demekse):)